MENU

05 czerwca 2017

Nr 49/06/2017: Teraz Ja! Kobieta! - zabawa w czerwcu i podsumowanie maja

Jejku, to już po raz szósty bawimy się razem, co oznacza, że prawie połowa zabawy za nami. A to znaczy, że zbliżamy się do wakacji i pół roku zaraz minie, nie wiadomo kiedy.
ech czas zdecydowanie nie sprzyja nam....

Kto się bawił w maju?

Jak zawsze pierwsza, niezawodna MINIA, która tym razem poszalała z zakupami. Och tego Ci zazdroszczę, bo ja nie cierpię zakupów, chyba, że w sklepie budowlanym hehe

Link do wpisu Mini - KLIK  i obrazowo


Na zabawę wpadła Adrianna KLIK
O kurcze - zmiana fryzury, nabyta nowa umiejętność (jaka? sprawdźcie), koncert z dziewczynami - Ada wygrywasz maj jak nic. I jeszcze urodziny miałaś! 
Adrianno - wszystkiego najpiękniejszego od nas - egoistek.


I bawiłam się ja - skromnie, ale w miłym towarzystwie. Fotek brak, bo wyszły zamazane.
Mam nadzieję, że damy radę? Przed nami jeszcze tylko 7x egoistycznych poczynań.



3 komentarze:

  1. http://minioweszczescie.blogspot.ie/2017/06/teraz-ja-kobieta-czerwiec.html - moj czerwcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffffff chociaż Ty i ja...jejku ja??!!!!!
      muszę się dopieścić

      Usuń
  2. No to ja też! ;) Właściwie to dopieszczam się w ten sposób od kilku miesięcy, ale pokazuję dopiero teraz: http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2017/06/lazur.html

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela